2020. április 21., kedd

... amit tehetek?

Megtalálhatom az ütemet ꗃꗃ
Az érzelmi ellenállással megküzdeni önmagában az embernek igen nehéz. 🔒
Túl sok erőfeszítésbe kerülne,hogy megoldódjon a (?) kezdete. Mégis van valami
amihez ragaszkodhatok. Van mindig egy-egy-egy olyan ütem,amiben otthon érzem,érezhetem magam



"A fűszeresség némileg univerzális, komikus élmény, amely szerintem megnyitotta az ajtót, hogy tegyünk valamit, ami általában nem lehetséges, mint például egy harci játék. Elkezdtem olyan forgatókönyvek készítését, amelyekkel a játék kibontakozhat, miközben a mérnökök prototípusok építésén dolgoztak. Aztán vázlatot készítettem és rajzoltam művészetet a prototípus beillesztésére, hogy interaktív formában megnézhessük, mi lesz a tapasztalat."  
Olivia When  
.../doodles/Wilbur Scovilles-"Tehetek"
Ez egy játék,ahol fagyival meg kell állítani ⥈ Nekem nem sikerült végigmennem,s így nem tudom,hogy mi a jutalom 😠 Na végül csak sikerült 😝

Emlékszik még arra, ami egy ilyen játék során élvezetet jelentett? Az érzelmi émlékezet velünk marad,s jobb ezeket felidézni,mint azokat amikben sérültünk,vagy lekicsinyléssel szembesültünk.
A tapasztalatlanságunk megengedte nekünk akkoriban,hogy belefeletkezzünk a feladatok érdekességeibe. 
"Alapvető különbség a felnőttek és a gyermekek játékai között az, hogy a felnőttek általában rögzített, előre meghatározott szabályokat követnek, míg a gyermekek általában a szabályokat módosíthatóknak tekintik. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése