2020. április 30., csütörtök

Vétlen véletlen

"Miért legyen egyszerű, ha bonyolult lehet?!" Les Shadoks


"A előttünk lévő látvány

 Zene.Kék gitár

 valóban fenséges volt."

Hallvány👂:)




https://www.google.com/..doodle..Szintetizátor. Ez nem a képhez tartozó doodle (firka),hanem Robert Moog szintetizátoros játék érhető el!


A következő érdekesség lehet hogy megjelenik,lehet hogy nem. Azért megpróbálom,hátha sikerül. Véletlenül találtam rá,nem úgy hogy ezt kerestem.
Részletet tudok  lemásolni. A "válassza ezt a stílust"-ra kattintottam,akkor lezárul. Úgy látom, . Azért ha rájövök,hogy hogyan kell,akkor szívesen használnám,mert nagyon szép,de sajnos 
mást ír mint amit én írtam:
-Na milyen szépen tudok írni-
Erre a következőt írta: -Na nagyon szépen tudok ki válaszani-

Kimásolásnál nem tartja meg amit látok,majd ha lesz hozzá türelmem,akkor azért  újra próbálkozom: 
"Nyilvánvalóan elértük a légkör nagy magasságát" Ezt nem nekem sikerült elérnem,csak kimásoltam. De legalább valamit bemutatónak sikerült adnom,habár amit akartam,az a folyamatos kézírást utánzó írás volt!

https://fonts.google.com/specimen/ Mr+Bedfort#HomePlace:home
Szóval erre gondoltam,de valószínű,hogy ez nekem nem fog menni.
Amit még szeretnék elérni,az az hogy a saját kézírásomat bevinném,és utána azokkal a jellegzetességekkel írhatnám a dolgaim ✎


Jason Roberts:
Jason Roberts:
Chris Watson sok érdekes dolgot készített. A vonathangtól kezdve a természeti hangokig.
D

  
https://www.romper.com/ Menekülés  Lauren O'Hara rajza

"Lauren O'Hara illusztrátor Madame Badobedah-ból olvas, Sophie Dahl írta, Lauren O'Hara-ra. Hozza össze a ceruzait, a papírját és a ceruzáját, és csatlakozzon Lauren rajzához, miközben hallgatta  https://youtu.be/A meserajzoló       
  a könyvből olvastakat."
    
Az írónő Sophie Dahl

Még két hely ahol lehet találni mesekönyveket
Erről eszembe jutott,hogy először,és utoljára az általános iskolában írtam mesét,amire a legjobb osztályzatot kaptam. 
Az volt a feladat,hogy írjunk egy mesét. Amire emlékszem belőle azt a jelenlegi állapotommal továbbfejlesztem:
     Hold volt,de aztán Nap lett,s a kiskakas elkezdett kukorékolni. Látta,hogy a gazdaasszonya nagyon szomorú,és ezért elkezdett töprengeni (törp rengeni),hogy mivel  vidíthatná fel őt.
Ahogy gondolkodott,egyszer csak megéhezett,és azt gondolta:
-Üres hassal nem lehet használni az agyamat sem!
Eszébe jutott,hogy elmenjen a szemétdombhoz kapirgálni,mert ott mindig nagy kövér kukacok vannak. Talált is hármat négyet,de az ötödiket sehogyan sem bírta kihúzni a földből.

A sok erőlködéstől hangokat adott ki,és erre kíváncsian odagyűltek az udvar többi állatai is. 
-Idefigyelj kiskakas! Az nem giliszta,hanem az Excalibur ! Mondta neki a disznó,és jó nagyot röfögött.
A kacsa hápogva  biztatta: 
-Szerintem az egy varázspálca ⇮  ,és beszélni kell hozzá,hogy kijöjjön a felszínre!
Nagy sóhajtások között a kiskakas leült a szemétdomb tetején,és a kecske  megsajnálva őt,kihúzta a földből azt a valamit. A kiskakas megőrült és elszaladt a kúthoz,hogy lemossa.
Kiderült,hogy egy ceruzát talált. Eszébe jutott a gazdaasszonya,és odavitte hozzá,és lerakta a földre.
A gazdaasszony azóta egy gazdag asszony,mert a ceruza arra indította,hogy rajzolni kezdett,és olyan jól rajzolt,hogy 1/7 hét országban párja nem volt. De még lehet! :)


Akinek kedve van mesét gyártani,annak tudom ajánlani a következő "élő"videóadást!
"A legfrissebb hírekre összpontosítva 24 órát szállítunk az aktuális eseményekről, például események, politika, természeti katasztrófák és a városi trendek!
A figyelemre méltó híreket egy összegben adjuk át.

* Kéthetente egyszer az adatfolyamot a rendszer karbantartása miatt átmenetileg 20-30 percre leállítják 16 órától (japán idő szerint).
Ha a stream nem folytatódik karbantartás után, kérjük, töltse be újra / indítsa újra"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése