2022. április 23., szombat

E📱BER

📱 

Robotikus vagyok?Automatikusan reagálok az engem körülvevő dolgokra?
A robotikusságomat automatizmusokkal kezelem?
Meg vannak formálódva a beidegződéseim,tehát egy konkrét információra,konkrét válaszom van,még akkor is,amikor bizonytalan vagyok 🥺
S ezeken a tényezőkön belül ➕➖irányban eltértem⚫
A különböző "területeimen" meglevő állapotaim összessége,és a rálátásom a belátásomat eredményezik 📊🧮
Visual Music a kép alatt
Belátom,hogy még jónéhány területen fejlődnöm kellene 🛸
A Föld Napja elérkezett.Ezt sikerült megszerezni,csak azt nem tudom minek:

Mégsem sikerült.Az egész leállt,és úgy néz ki jóindulatú volt a "megszüntető",mert újraindultam 👹 Éppen jó kedvében találhattam,hogy nem alkalmazott retorziót. Arra nem gondolt,hogy pont azért kekeckedek,hogy leállítson,és ne kelljen tovább vergődnöm.
A "memóriahiba  tisztítótól" jutottam idáig,de nem található a Földön olyan,aki elmagyarázná nekem azt,hogy most mi van 🌎
"Nem tudjátok,hogy micsoda gond ez nekem!" Ki,kik szüretelik le a "gyümölcsöket" az interneten? Erről egy ismerősöm apukájának a mondásai jutnak eszembe: -Nem szeretem úgy enni a lekvárt,hogy kívülről nyalom az üveget! A másik mondás,hogy nem kell megvenni egy egész tehenet ahhoz,hogy az ember igyon egy pohár tejet!!
Szerintem ezzel a képpel már nem lesz gond:

"A Gyors és a Kíváncsi"
Amit aláraktam,azt nem tudom,hogy minek az nekem,de szép színes
https://www.deepspacesparkle.com/
Itt keresgélve találtam rá:https://cubeforteachers.com/login

Arról tudhatom,hogy milyen minőségű volt az alvásom,ahogyan felébredek 🖿

android.com/results/?q=AI

a bálna hangokat vizsgáló kép alatt 🐳

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése