2022. június 11., szombat

Nem most

 Most olvastam ezt a blogot. Hogy én milyen érthetetlen vagyok?

Nem gondoltam volna,hogy ilyen nehéz megérteni!

Kész kínlódás. Nem baj,a mazochistáknak jó lesz,nekik is kell egy kis szórakozás 🧐

Azt is megígértem,hogy 
Rá📢mondással fogom írni,aztán nem tettem!
Még ,ha így folytatom,akkor valami komoly pozíciót is kaphatok  
Ígérni "kell,ennyi az egész!"
Rájöttem,hogy így működnek a "dolgok"
Jó ez nekem hogy rájöttem?
😄
AZ IDŐ NE 🕳️ M ÁLL MEG EGY PILLA 🕳️ NATRA SEM
BENNE VA 🕳️ GYUNK A VERKLIBEN🕳️ 3x15

Innentől inkább beolvasom azt amit írtam:
Állítólag a gravitációval összefüggő sőt abból következik. Akkor ha logikailag nézem: ha a gravitáció titkait felfele akkor közelebb kerülhetünk az idő megértéséhez is már régóta az a képzetem vagy tépd képzetem minden bolygó és egyéb a természetes egységek egy apró fekete lyuk következménye ami megteremti a gravitációt azért nem omlik omlik össze zuhan bele az anyag mert eltömődött és így hatásából csak a gravitáció maradt. 😄
Nem javítok a szövegen.Akinek van kedve,az kibogozhatja.
El se olvasom most,majd ha egyszer úgy esik,akkor megteszem 👶

Asztala vissza tértem,és elolvastam elölnézetben. Mondhatom hogy szörnyű,ezért most leírom a szokásos módon is:
Az idő,állítólag a gravitációval összefügg,sőt egyenesen abból következik. Akkor ha logikailag nézem:
Ha a gravitáció titkait felfejtjük,akkor közelebb kerülhetünk az "idő" megértéséhez is. Már régóta az a képzetem,vagy "tévképzetem" ,hogy minden bolygó,és egyéb űrbéli természetes egységek,egy "apró" fekete-lyuk következménye,ami megteremti a gravitációt. Azért nem omlik  (om lik)⇾(bomlik) össze,zuhan bele az anyag,mert eltömődött,és így hatásából csak a gravitáció maradt.
Idáig olvastam el azt amit aláraktam: blog.google/technology/developers/io-2022-keynote/
Különböző módszerek vannak arra,hogy tisztább legyen a "kép" 1.👅 2. ⎚ ...
Látási,vagyis ebben az esetben megértési szinthez alkalmazkodó algoritmus,majd előbb-utóbb igazodik a felhasználóhoz. A saját szintjére,szintjéhez igazodva formálja át az információt (kategorizálva) ,hogy a "hátrányok" ne okozzanak megakadást. Ez megint zavarosra sikerül,de szerintem kihámozható,,hogy mire gondolok. Lesz olyan algoritmusváltozat ami majd megfejti azt is hogy mit akart mondani,írni ? Ha találgatni akarnék ,akkor azt mondanám,hogy már most is van,és magától,meg magától (ma gátol)
fejlődik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése