2022. szeptember 19., hétfő

Kén kéne?

Sokféle verzióban hallottam már azt,hogy "KÉTFÉLE EMBER VAN". S most ott tartok,hogy valamiféle kétfelé osztást én is érzékelek. Ami szerintem eddig is volt,és ezután is lesz: [Nem számít,hogy milyen színű jellegzetesen a bőrszíne,vagy hogy milyen idős,és férfi-e vagy nő, stb] Az egyik "fajta"az aki békét akar,s a másik pedig háborút. Valójában amit cselekszenek,az már csak annak a kivetülése,hogy ahogy eldöntött náluk ez a dolog,abba az irányba fognak haladni.



Ki gondolta volna,hogy aki dönthet úgy is,hogy "HÁBORÚ,VAGY BÉKE" ,az úgy dönt hogy háború. Csak olyanról tudom ezt elképzelni,akinek nincs elég emberi gondja,és valami izgalomra vágyik. Lehet mondani rá,hogy szerencsés,pláne akkor,ha nem a saját bőrét viszi a vásárra!

Ami szerintem egy jellegzetes tévedés,és tévhit,hogy "MAJD UTÓLAG MEGOLDOM",S ennek következtében,majd utólag MEGMONDOM 🐸

dreamstime.com képe,s az van a kép alatt
 
Ezzel megnyugtatja magát,és 💩 a [❓]
Most ha ezt logikailag nézzük,akkor nem kell sok hozzá rájönni,hogy valójában

Nincsen utólag!

Van egy jellegzetes érzés,amit az ember saját magán észrevehet,ha úgy érzi hogy
,NEM tettem meg mindent hogy háború legyen,vagy NEM tettem meg mindent hogy béke legyen ❗
Ez egy ,hosszabb-rövidebb idő alatt elmúló "röpke érzelem" ,és mivel arra vagyunk idomítva,hogy az érzelmeinket hagyjuk a figyelmünkön kívül,ezért elhesegetjük a felmerülő kétségeinket.
Jó ez vagy nem,ki tudja,de mindenesetre ezért vannak annyian olyanok,hogy "-mondják meg nekem,hogy mit tegyek,és én megteszem,bármi is az!"
Valaki ezt erősebben képviseli magában dédelgetve,s vannak olyanok,akik ez ellen lázadnak.
Ki ne hinné azt magáról,hogy a "JÓ OLDALON ÁLLOK"?
a saját képzeletünket úgy rendezzük be,hogy ezt minden oldalról megerősítse:
Az "ellenségbe" a hibákat keressük,és találjuk,
 a "barátokba" a tökéletességeiket 👎👍
Mekkorák ebben a rugalmatlan berögzültségek ⏱ Olyan mintha abban az állapotban megállt volna az idő,és semmi nem változna.
Ahogy a vulkanizálásnál ként kevernek a gumikészítésnél,hogy "tartósabb legyen,ha jól tudom,úgy itt is az ideológiák tartósítják az álláspontjainkat.
-Ő az ellenség;ő a barát;ő a jó;ő a rossz;ő a szemét;ő a beteg;ő a vicces;ő az unalmas;
Ha valakinek "kén" kéne,mert nem tudja,hogy hova tartozik (tartozik),akkor a következő videót tudom neki ajánlani! Így el tudja dönteni,hogy fiú-e vagy lány,,vagy háború,esetleg béke párti (párttitkár),,avagy gondolkodni szeret inkább mint hatalmat érezni,, és közben figyelje meg az érzéseit,és azonosítsa be 👫

 Már ha kíváncsi saját magára,vagy inkább azt választja,hogy mondják meg nekem hogy mit kell éreznem. 
Ami elhangzik,abból idézek:    (Amit valamennyire megértek ...)
"Klasszikus példány ....1990-s évek ....probléma...Több nő van a felsőoktatásban...ezt egyenlőségnek szoktuk nevezni .....magasan iskolázott apróka app róka ...stabil   probléma ...szegregáció  ....80 százalék fiú ... "
 
     Idáig érdekelt. Nem vagyok érintett ezekben,és nekem túl gyors a beszéd. 
Semmit nem hagy meggondolni,sem azt,hogy valami eszembe jusson arról amit mond. Így nekem ez csak egy alapzaj,amit vagy szeretek,vagy nem,de akkor inkább valami kellemes zenét hallgatok ....

artsandculture.google.com/project/explore-the-solar-system
art homok kultúra google com projekt fedezze fel a Naprendszert

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése