2022. október 22., szombat

Kakasstrófa elhárítás

 Biztos hogy jól olvasta? 🔺

Ha nem volt eléggé figyelmes,akkor 🤨,vagy 😏 egy kicsit,és :
a képre 🐞 elérhet 
bazischat.eu
T,ahol vendégként,bejelentkezés nélkül is kérdezzen másokat,hogy merre hárítják el a katasztrófákat. Nemrég fedeztem fel,és vannak más ilyen típusúak,de azokat még nem próbáltam.
dumanet.hu
vagy
chat.hu
de még ott sem voltam.
Aki valami nagyon személytelen dologra vágyik ilyen szempontból,annak a következő kép alatt van valami:

https://web.njit.edu/~ronkowit/eliza.html
De vele csak angolul lehet,bár szerintem csak kamuzik,hogy nem tud magyarul 🤐

Az elhárítás-t ezek valamelyikével megteheti 🤗 s nem kell a 🐓 strófa szövegeit tovább olvasnia 🧾
S így  beteljesedik beteljesedik a Kakasstrófa elhárítása .
Aki ezek után is a képre mer kattintani,annak 25 perc 🐑felhős szórakozása lehet a 
YouTube
on
😀
Na ez megvolt (megvót) 🐜
Hogyan tovább?
Mi illik ide ami mostanában történt? Az "elhárítás" több dolgot is jelenthet. Valaminek a megvédését a sérüléstől,vagy egymagában használva a kémkedés elleni testület is így van nevezve. Ez utóbbiról nem sok elképzelésem van,de a sérülések területén sajnos nagyon is tapasztalt vagyok 🤕
Volt belőlük elég,és ki tudhatná,hogy mi lesz még 🏇
 
"Mi van veled kincsem? Csak az erőről szól minden🦘 Mindig az van amit te értesz (akarsz)" Ha az orosz "igen" ismétlése van,akkor egy jós tehetséget hallottunk.
Ha ( dá dá ) akkor a verés jön szóba. Persze a következő verzió az,ha a kettő kombinálva van.

Régen ez a nóta sláger volt,és sokan énekelték 

Persze,voltak akik táncoltak is rá ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése