2023. február 14., kedd

📼 kivágott részek

乀_____レこ_____∛____ノ
youtube.com/@JoBloMovieClips/playlists
📼



"Milyen az ideális férfi? Puzsér Róbert és Csízi Ági beszélgetése"Kivágott rész kép alatt.



320 ,with 320-ra átírva a HTML nézetben,és így már be is fér a helyére 😄
Ez is úgy van mint sok dolog,hogy amikor már tudja,akkor nem misztifikálódik,hanem természetes lesz 🍀

Nekem az okoz jó érzetet,ha magam jövök rá a dolgokra. Általános állapot egyfajta bizalmatlanság.Amiknél logikailag nem vagyok képes felmérni a helyzetet,ott nem nyomok bele energiát 🧭
"Ahhoz,hogy ki tudjunk bontakozni: Ehhez óhatatlanul kell a másik ember. Kezdetben az anyánk,az apánk,a szüleink stb.,És később az összes többiek. Tehát  nem úgy van,hogy én nagyszerűen kibontakoznék egyedül.    Nem. Csakis a másikon keresztül sikerülhet ez.,És ez egy rendkívül fontos mozzanat.     
A "hogy nézel a másik emberre?". (Megint ideidézem egy pillanatra Goethe-t) "Ha a szerint nézel valakire,amilyen abban a pillanatban,akkor visszafogod őt fejlődésében! 

Ha a szerint nézel rá,hogy mivé lehetne,előresegíted őt életútján."➰ 
("A másik más volta,egy különös paradoxonja a léleknek") 
Hogyan neveljünk boldog gyermekeket - Dr. Vekerdy Tamás pszichológus előadása - Szada, 2016
Van ilyen műsor is ,de ez a megosztott nem az,hanem egy másik előadás 😈
A boldoggá nevelni a gyereket,az szigorúan titkos videó,ezért ne is keresse 😺

Móricka jelentkezik a tanórán,mert a tanár néni kérdésére akar válaszolni.
Az előtte felszólaló gyerekek,arra a kérdésre,hogy: Mi hiányzik otthonról?
Pistike
-Nekünk most nincs porszívónk,mert elromlott
Piroska
-A mi családunk szeretne egy szobabiciklit,ami tud áramot termelni
Tanár
-Na mondjad Móricka!
-Tanár néni nekünk mindenünk megvan!!
-Hogy hogy?
-Tegnap apu részegen hazajött,s telehányta a szekrényt,és anyu erre azt mondta,hogy már csak ez hiányzott 𒅀
henflix.hu/
Hírek a baromfiudvarból 🐓
Nem tudhatják a szülők,hogy majd mire emlékszik a "gyerek" felnőtt korában. Nekem van négyéves korom körüli élményem,ami sajnos hogy megtörtént. Még a "leves" gyöngyöző,sötétsárga színére is emlékszem:

Akkoriban volt egy barátom "Berci" aki szerintem inkább tyúk volt,mint kakas. A szoba padlóján együtt kúsztunk,másztunk,de az udvarban nem emlékszem hogy játszottunk volna. 

A kis konyhában,jobbra a hátam mögötti ajtóval,előttem az asztal műanyag terítővel,és tőlem balra az apám ezt kérdezi:
-Ízlik a Berci?
És aztán röhög.
Hát én nem röhögtem,sőt ránéztem a levesre,majd megértve hogy mi történt sírni kezdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése