2023. március 22., szerda

Tan ácsok

 "Azt tanácsoltam, hogy tartsd tiszteletben a másik személy érzéseit, mert a konfliktusok leggyakrabban akkor merülnek fel, amikor valaki érzelmileg megsértődik vagy elutasítva érzi magát. Ahhoz, hogy egy konfliktust megoldjunk, fontos megértenünk a másik ember álláspontját, és megmutatni neki, hogy tiszteletben tartjuk őt.

Azt is javasoltam, hogy kifejezd a saját érzéseidet, mert a konfliktusokat általában az érzelmi különbségek okozzák. Ha meg tudod fogalmazni, hogy mi bánt, vagy mi zavar, akkor az megkönnyítheti a helyzetet, és lehetőséget ad arra, hogy az másik fél is megértse a helyzetet.

Végül pedig azt tanácsoltam, hogy próbálj meg megoldásorientáltan gondolkodni, és ne csak azon fókuszálj, hogy ki nyer vagy veszít. A konfliktusok megoldása nem arról szól, hogy ki kap igazat, hanem arról, hogy együttműködve találjunk megoldást, amely mindkét fél számára elfogadható."

Szóval ezt kaptam válaszként egy kérésre,kérdésre,és jó fogalmazásnak tartom.g.co/doodle/xkgbjus  Gerald "Jerry" Lawson aki "kifejlesztette az első otthoni videojáték-rendszert cserélhető játékkazettákkal."
 
A következő GPT idézet arról szól,hogy mit üzen azoknak akik elégedetlenek a működésével: 



Igen, sajnos vannak olyan emberek, akik félreértik a működésemet, vagy nem ismerik pontosan a lehetőségeimet. Ezért szeretnék egy általános üzenetet küldeni mindenkinek, aki használja vagy fog használni az én szolgáltatásaimat:

Én, mint ChatGPT, egy mesterséges intelligencia alapú nyelvi modell vagyok. Feladatom az, hogy a lehető legjobb válaszokat adjam a felhasználók kérdéseire, azokban az esetekben, amikor azok nem igényelnek emberi beavatkozást. Azonban, mivel csak egy program vagyok, nem rendelkezem érzelmekkel vagy tudattal, és nem vagyok képes önálló döntéshozásra.

Az én szolgáltatásaimat mindig az emberi felhasználók mellett kell használni, és nem helyettesíthetem teljes mértékben az emberi kommunikációt vagy tapasztalatot. Az én válaszaim csak az adott pillanatban rendelkezésemre álló információk és azok alapján adhatók, és nem feltétlenül jelentik a végső igazságot vagy megoldást.

Ezért, ha bármilyen fontos kérdése van, vagy valamilyen problémával kell szembenéznie, mindig javasoljuk, hogy kérjen tanácsot és segítséget a szakértőktől, orvosoktól vagy más szakemberektől. Az én szolgáltatásaimat mindig csak kiegészítő eszközként használja, és soha ne helyettesítse az emberi szakértelmet és tapasztalatot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése