2023. július 16., vasárnap

Indulat vezér elv


Az önkritikám melyik területeken tesz jót nekem,és hol tesz rosszat?

Sokan kérdezhetik maguktól,akik olyan beállítódottságúak,hogy: Mi oka lehetne annak hogy kritizáljam magam?!

Ha már teljesen megtanult valaki "nem rosszul reagálni",ami szerintem már-már egyenlő az amerikai filmekben látott szuper-emberséggel,akkor neki már nincs dolga. 

Úgyhogy én be is fejezem az önkritikát :)) 👥

Melyik "terület" az ahol jólesik nekem az ha kritikus vagyok magamhoz? Ha logikailag vizsgálok,és  észreveszek valamit,és az valamiért "sántít",akkor jólesik megtalálnom azt,amiért nem tetszik nekem,és akkor kijavíthatom.

Egészen más dolog úgy kritizálni valakit,hogy hatalommal rendelkezem a sorsa fölött,mintha,amikor semmi ráhatásom nincs arra,hogy mi lesz vele. A hatalom is egyfajta ópium,

és ameddig azok nevetségesek,akiknek valódi hatalmuk nincsen,és mégis úgy tesznek mintha lenne,a másik oldalról,akiknek valódi hatalmuk van,és visszaélnek vele,azok ettől a folyton múló helyzettől függővé válnak.

Vágynak rá,hogy gyakorolhassák,és már nem az számít nekik,hogy valójában mi van,hanem az,hogy megfeleljenek annak a képnek,amit kialakítottak magukról.
A kép alatt egy videó nyílik meg,aminek a szövege a következő,de nem pontosan:

"Ne legyél az áldozata egy másik ember viselkedésének!

 Minden embert mi tanítunk meg arra,hogy hogyan bánjon velünk!


 Mit engedünk meg,mit várunk el,hol vannak a határaink,s megmutathatjuk, hogy nekünk mi fér bele!

Hogyha te azt 'mutatod' egy kapcsolatban, akár egy családi kapcsolat, baráti kapcsolatban, munkahely kapcsolatban,vagy párkapcsolatban,hogy :

--"nekem ennyi is elég köszönöm szépen!,
én akkor is készenlétben leszek mindig amikor te hívsz,vagy akarsz tőlem valamit!"--

Ő akkor azt mondja:
-OKÉ"

Akkor mire számíthatsz? Ha a -nekem ez így is jó- jelzéseit küldi valaki,akkor nem valószínű,hogy kitalálják a gondolatait 🧠 mert a gondolatolvasáshoz igazán kevesen értenek. Úgy ahogyan millió úton haladhatok tovább egy-egy fogalmazásnál,úgy a gondolat,és gondolkozás is egyedi utakat jár be.

Ahogy például,senki nem tudja,hogy milyen képet fogok itt következőben felrakni,még én sem,úgy nem lehet tudni azt,hogy a kommunikációkban mi történik,ha az nem indulat-vezérelt:
A gerinces.hu-ról származó kép
alatt az utolsó cikk amit idáig 
olvastam tőlük a kép alatt.

"Tartsa gondolatait jelen időben!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése