2023. szeptember 18., hétfő

Tapasztalati állapot


tapadástapasztalás



A vízréteg vastagsága miatt megszűnt a tapadás a kerekek,és az úttest között. A nem megfelelő sebesség csökkenti a felületek közötti tapadóerőt,és egyik pillanatról a másikra,váratlanul elkezdődik a csúszás,ami már irányíthatatlanná teszi a járműveket. 
 
Az úttest állapotát esőben kevésbé lehet látni,és így a nagyobb vastagságú vízréteg növeli a kiszámíthatatlanságot. Ilyenkor a rutinból kialakult hozzáállás életveszélyt idéz elő,hiszen "én ugyanannyival mentem,amennyivel szoktam",és mégis baj lett belőle!. 
 
Látni,hogy nem egyedül járt pórul valaki,tehát feltételezhető egy esőben észrevehetetlen hosszanti mélyedés,ahol állt a víz. De ilyen úthiba sem kell,mert elég annyi is,hogy egy nagyobb jármű a másik sávból,a kerekei által kipréselt vízzel megnöveli picivel a vízvastagságot.

Mint az élet folyamán,más területeken is,szerzett tapasztalatot a balesetet szenvedő,és talán azok is akik belátják,hogy a rutinból való vezetést néha fel kell függeszteni,és óvatosabbá kell lenni bizonyos körülmények között. 

 

Mindenkinek van egy csak rá jellemző tapasztalati állapota,ami lényegében pillanatról pillanatra bővül. Az "én azt tapasztaltam" az egy egyéni mintázat,ami az alapján határozható meg,hogy milyen értékeléseket tettem,éreztem a különböző helyzeteimben. 

A "hogy esett az nekem" általánosítása,hogy akkor az másoknak is úgy esik,a hozzám hasonló beállítódottságú embereknél igaz lehet,de tisztában kell lenni azzal,hogy nem mindenki arra a következtetési szintre jutott ahol jelenleg "én állok".

Nehéz azt észrevenni,hogy ki(k) az(ok) aki(k) megfoszt(anak) a következtetési szintem fejlődésétől. Sajnos ezzel már egész apró gyerekként szembesülnünk [szembe sülnünk] kellett sokunknak.

 A tapasztalati állapotom tudatosítása segíthet abban,hogy egy-két dologra rájöjjek,és ezért elkerüljem azt ami rossz,azért hogy én mással azt ne tegyem.

 Teljesen érezhető,hogy van,vannak olyan beállítódottságú emberek,akik erről másképpen gondolkodnak:Visszatartják n szándékosan az x információkat,hogy ezzel "hatalmakat" szerezzenek máson,másokon.

A röhejes az egészben az,hogy ők a legkíváncsibbak olyan dolgok iránt ami egy-egy konkrét személyhez köthető információ 🛈💁           ℹ

 
Ha valakin csodálkozó arcot látunk,akkor az azt jelenti,ha velünk kapcsolatos,hogy ő más képet alakított ki rólunk,mint amit tapasztal. Butábbnak,,vagy okosabbnak is gondolhatott minket,vagy más típusú eltérést tapasztalt velünk szemben. 💀

"A könnyen érthető nyelv az Easy Language, Simple Language vagy Easy Reading nyelven írt szövegek gyűjtőfogalma. A közös nevező: a szövegek, ahogy a neve is sugallja, könnyen érthetőek. A szövegek kerülik a bonyolult szavakat vagy mondatokat, és a lehető legvilágosabbak és egyszerűbbek legyenek."

efoesz.hu/érdekvédelem-jog/önérvényesítés/epsa az-európai-önérvényesítők-platformja/ található a kép alatt.

Hozzuk helyre a dolgokat,és utána kezeljük a helyükön!

podcasters.spotify.com/-források megtanulják podcast mikrofonok létrehozását


 
podcasters.spotify.com/..europe/..-2021-László-Bercse
"Nehéz lehet hirtelen elkezdeni forgatókönyveket írni. Ez különösen igaz, ha folyamatosan jönnek az ötletek. Tedd félre a forgatókönyv-sablonodat, és írj le minden ötletet és kérdést, ami eszedbe jut! Ha az összes darab a helyére került, kiválaszthatod a főbb pontokat, és forgatókönyvbe rendezheti őket."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése