2024. július 12., péntek

Reakció

 Az én időm,az fontos az én számomra,de mást másokat ez,teljesen logikus formában,nemigazán érdekel. Akik támadják ezt az időt,azok kattintsanak a képre,hogy megtudják a reakcióm :))

Szóval,hol is tartottam? Ja,a reakcióknál,és azoknál akik más idejével "gazdálkodni" akarnak. Egyeztetés nagyon sok területen lehetséges,de ahhoz minimum két félre van szükség,legalábbis jobb körökben. Lehetne itt "siránkozni" órákon keresztül,hogy mi az,mik azok,amik el lettek bszva,de jobbnak látom,ha a jövő(k) felé fordulunk,és tudomásul vesszük a tényeket,és a tévedéseket. A múlt már egy rendezett,valójában változtathatatlan "történet",és azon már nem változtat semmiféle ítélet,megítélés,és megcsaló hazugság!

Azt nem tudják,hogy mit esznek holnapután reggelire,de jósolgatnak,meg teszik a nagyot mintha valamit tudnának 😂 Meg még itt meg kell jegyezni,hogy az hogy mennyire van közöm valamihez,vagy nem,az az én eldöntött dolgom,ahogyan az időm is az én döntésem nyomán alakul,és ha úgy látom jónak,akkor menet közben alakul ki.

Ez teljesen olyan hatású mintha valaki konkrét valakivel vitáznék,pedig jelenleg nincs ilyen személy,akivel ilyenről kellene beszélnem. Általános jellegű,de konkrét tapasztalatok alapján "vitázom",és az érzékelhető,hogy sokakat érintő viszonyuláshelyzet,amivel foglalkozom. Könnyebb higgadtnak maradni,amikor nem érintett az ember valamiben,és vagy a múltban,vagy a jövőben esetlegesen érintett lehet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése