2022. március 20., vasárnap

Csacsipacsi

 

Hogy vagytok kis Komáim?

Én a csacsi vagyok, és ha szépen szólnak hozzám, akkor hálám jeléül


Megzavarodott 📈

Ezt próbáltam megtalálni,

de nem megy-Kimásolt dolog: "Nézzen meg egy életnagyságú állatot! Keressen a(z) „Prérifarkas” kifejezésre a Google-n, majd koppintson a „Megtekintés 3D-n” lehetőségre." (ezt asztali géppel nem,csak mobillal,és nem járok utána,de angolul,ezért ..)

Helyette találtam ezt:
A kép alatt ez található: https://hum3d.com

Elgondolkodtam azon.hogy mi a szadizmus. Szerintem a cookie -k,és a reklámok mind teljesítik,mivel olyan dolgot erőltetnek az emberre amit nem akar. Zsarolják vele. Csak akkor tudsz valamit megtenni,ha azt megteszed. Ez a zsarolás 🕳️

A kialakult allerg iá matt már saját magam kezelni nem tudom🌐🌐

Elvették a kedvemet, így most 1 szomorú csacsi vagyok 🕕

Persze tudom én,hogy mit gondolnak azok,akik kitalálják ezeket a megoldásokat,hiszen nem véletlenül ekkorák a füleim!

Csökönyös szamárnak tartanak. 
A képen látható,hogy honnan van.
Ott forgatni is lehet a csacsit.
Alatta youtube,ami kozzá való.
Aki többet akar foglalkozni a szabadsággal,annak van egy rejtvényfősor ötletem,a szokásos táblán kitalálhatja hozzá saját maga a szavakat:
🅾cselekvés szabad🅾mikor megtehetem🅾azt amit én akarok🅾
3×15 betű
Erősen egyénfüggő,hogy ki,mit ért cselekvésen. A csacsiknál például az a cselekvés szabadsága,hogy nem teszik azt,amit más,mások akarnak tőlük. Csak azt amit saját maguknak jónak látnak,azt teszik,azt eszik. Úgy mint bármi másnak,ennek az álláspontnak is van előnye,és hátránya is. 💫 
1. A teszem        2.Nem teszem      3. Nem döntöm el,hogy teszem-e,vagy nem teszem 

Elegendő önismerettel,az ember,kipróbálások után,el tudja dönteni,hogy jellegzetességében neki melyik az az álláspont érzelmileg, ami leginkább megfelel. Az első azért lehet jó,mert ha jó irányba halad,akkor lendületesen képviselheti saját magát. A második álláspont azért lehet jó,mert jobban megfigyelhet mást,másokat,és saját magát. A harmadik olyan pillanatnyi szabadsághullámot adhat,amiben szélesebb látókört szerezhetünk,és ezért a jelen érzésünk erőteljesebben megjelenik.

-Hiába várom- (H iá ba várom)
Alatta a folytatás
de nem. 
Most már tényleg nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése