2022. február 15., kedd

Így is érthedő!

 Érthető?

Nyomjuk mint a gép,húzzuk,vonjuk az igát. Kikapcsoljuk az érzéseinket,hogy tudjuk elvégezni azt ...

De valójában mit is?
Megállapította,megfogalmazta azt,hogy valójában mit is csinál?
Szakított ki magának arra időt,hogy ezeken a kérdéseken elgondolkodjon?

Visszatérően megfogalmazódik bennem a következő gondolat:
Most meg nem tudom megfogalmazni :)) Na nem baj,majd egyszer elmondom.
A videóban komoly szakértőket kérdez a riporter,majd egyhangúan megállapítják,hogy a szorult helyzetet,könnyebb akkor elviselni,ha valami vicceset látnak és hallanak.
Szegény véleményem szerint,mindenki Kungfu nagymesterként születik le erre a világra,majd a környezeti tényezők hatására,kisebb-nagyobb mértékben ez a helyzete átalakul.
Magyar képviselője is van annak az irányzatnak,hogy térjünk vissza a gyökerekhez,és alakítva magunkon,alakítsuk ki kezdeti állapotaink harmóniáját. 
Ha megengedik,ha nem,én elnevezem ezen irányzatot.Aztán majd a jövőben eldől,hogy- Van e helye,vagy olyan információs anomáliákba kerül,amikben a világos beszéd csapdákba esik.
#Mi az hogy,hungfu?

A képre kattintva megtudhatja,hogy a HUNGFU további időszakában milyen hung fura számíthatunk. Egyeseket megrémíthet ez az elszántság,de egyben azt is meglehet érteni,ha valaki nem hajlandó az uralkodó széljárásoknak engedelmeskedni,mert van elég önbizalma ahhoz amit csinál.



A képre kattintva a https://www.posterazzi.com/  érhető el.Ez a képük 
 Jézus és Keresztelő János: Gyermekek kagylóval Bartolome Esteban Murillo

Jaj!
Majdnem elfelejtettem,hogy nekem van igazam! Micsoda tragédia lett volna ez :))
Na de így hogy most már tudom,mindjárt könnyebb az életem,és folytathatom a [?]
A füzetemben leírtakban ott tartok,hogy: A viselhetetlenséget vizsgálom. Áttértem az orosz módszerre a toll helyett,így mostanában karandassal írom a fejtegetéseimet. Ha előre megyek,és nem hátra,akkor egy csöppet bajba vagyok,ugyanis,ami előttem van azt nekem kell kitalálnom,megküzdenem,mert a papír még üres. Ha hátra mennék,amit most nem teszek ,akkor meg rendszeresen előfordul velem,hogy nem találom azt amit akarok,sőt a ceruza miatt el is halványodik sok minden ....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése