2022. december 26., hétfő

Nem neked

Ma vettem észre ezt az Ady Endre verset a hűtőre felakasztott naptáron (22.-e). Kis karácsonyi ének (részlet) "Tegnap harangoztak,holnap harangoznak,holnapután az angyalok gyémánt-havat hoznak. Szeretném az Istent nagyon dicsérni,de én még kisfiú vagyok,csak most kezdek élni."


Vannak oly dolgok miket helyrehozni nem lehet
Ezt bizonyítják az összetört lélek-cserepek
A vizet nem tartják mióta összetört az edény
Hány van ilyen szerencsétlen szegény '?'
 
 🤔 Hogy folytassam ezt,mi az amit kifejezni akarok ? Nem tudni miért,de nincs tovább, nem jártam irodalmi iskolát. Nincs bennem szócsomag mit tanítottak a nagyok,mert verset én már régen nem olvasok. 
A teljes film a Marslakó a mostohám.

Már 23.-a van,s nekikezdek újra,bár indíttatásom,és olyan téma ami megragad nincs. Gyerekkoromban akivel tudtam kommunikálni az a ("mostoha") nevelőanyám volt. Apám inkább a kocsmában beszélgetett mint otthon,az anyu meg nem volt alkalmas arra hogy azt értse meg amit mondanak neki. 

Sokan hiszik azt hogy,hogyha alkoholt iszik akkor jó fej lesz. Akik az egész családjukat tönkre akarják tenni,azoknak ajánlott,hogy ezt tegyék. Erős késztetés arra hogy jópofa legyek? Kamaszkorom hétvégéit alkoholmámorban töltöttem,s többször alkoholmérgezésbe kerültem. Felnőttkoromban is volt olyan időszakom,amikor fél liter tömény egy nap alatt elfogyott. Élesen emlékszem arra a pontra amikor döntenem kellett,hogy tovább folytatom,vagy nem teszem tovább,mert éreztem hogy hamar meghalok. Nem ijedtem meg,csak tisztában voltam vele,hogy ez a helyzet,s mivel még itt írogatok,ezért ki lehet következtetni,hogy hogy döntöttem.

Az azóta eltelt időben egyre erősödik bennem az,hogy én szeretem érteni a dolgokat,és észnél lenni inkább,minthogy érzelmi őrületben töltsem a napjaim. Elkezdtek érdekelni a folyamatok miértjei,a logikai reagálásom,és megértettem azt,hogy

Az amikor megért valaki valamit,

az hat az érzelmeire!

"Akarod? -Igen 🔴 Hát akkor én is! Amint megtudom,hogy mi az."

Kitaláltam egy szerintem jó kapaszkodót arra,hogy mit jelent az amikor mondja valaki,hogy "elememben vagyok". LMM = Logikailag Megfelelő Megoldásom
Elememben vagyok, a logikailag megfelelő megoldásomban.
Mi az,mik azok amik a logikailag megfelelő megoldásaimat eredményezhetik?
 
Sokféle állapota van az embernek egy pillanatán belül. Kezdve a fizikai,éberségi,egységességi,és hangulati tényezőktől,az elégedettségin keresztül,egészen az érzelmeiig. Faramucin hangzó szavak,de ha nem akarom túlragozni,akkor eléggé kifejezőek ahhoz hogy felfogni lehessen őket. 

(Most elmegyek egy kicsit videózni,aztán lehet hogy holnap folytatom.)
Eljött a "holnap" 24.-e,s folytatom. Van egy 
karácsonyi történetem ami a bejegyzés címéhez passzol: 10-12 éves lehettem,s vettem apámnak egy műanyag konyakos üveget,amit felfelé húzva cigarettatartóvá változott. Anyám se nem cigizett,se nem ivott,de borzasztóan rákattant hogy az kell neki. Mivel ellenkeztem,ezért hisztériás rohamában odacsapta valamihez s az eltörött. Így már megtarthatta,sárga szigetelőszalaggal átkötve a nyakát.
A kép alatt a
 Zsebenciklopédia (2022. december 22., csütörtök 13:00) adása.
 
  Na ugorjunk valami más témára,mert itt a karácsony reggele. Nem megy. Ha tanácsot adhatnék a hasonló cipőben járó gyereknek,akkor az az lenne,hogy fogalmazza meg azt ami történik,és gondolkodjon el a helyességén. A leírása,megfogalmazása a dolgoknak rávilágíthat arra,hogy mi az amit megtehet.

S hogy a kiszolgáltatottság nem megoldás,és csak a saját útját kell keresnie,mert különben elveszik. Mindenki benne van egy-egy verkliben,és tudomásom szerint még azóta sincsenek menekülőutak adva azoknak akiknek a lelkük veszélyben van. 

Sőt valami újra felsejlik abból a bűnös korból amikor a nagy dolgok vezetői nem egyéni igényekkel,önálló gondolatokkal szeretnék hogy éljünk,hanem egyfajta,valami tervnek a kiszolgálójaként,önmagunkat feladva szolgáljuk a logikátlanságokat. Ki dönt arról,ki döntött arról amit csinálsz,amilyen vagy?

Legyen gyanús az,ha mást,másokat hibáztatsz azért amilyen te vagy,hogy nem teszed azt amit tenned kell,és idáig sem tetted. Karácsony,karácsony,ki sült e a kalácsom? "Ha kisült már,ide véle,hadd egyem meg melegébe!"

"oltalom.hu/😕 tevékenységeink"

Valójában "ingyen semmi sincs",mondta egyszer Pinokió.

Mint a másnaposságnál,hogy előző nap megkapja az ember amit akar,aztán ma fájhat a feje miatta ⮏


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése