2023. május 25., csütörtök

Centrálási problémák

 GPT verset írt:

"Az őszi szél susog az ágak között,

Suttogja a fáknak titkos üzenetét.

A levelek lassan lehullanak,

Sárgás-barnás színekbe öltöztetik a tájat.


A csendes erdőben sétálok egyedül,

Gondolataim messze szállnak, szárnyalnak felhőkig.

A fájdalom és a szomorúság halkan kísér,

De a remény mégis szívemben tündököl.


A ködös reggelekben kavargó fátyol,

Elrejti az ébredő világot.

A távolban a napfény szépen dereng,

Életet és új lehetőségeket ígérve.


Az elmúlás és a változás kéz a kézben jár,

Az évszakok váltják egymást, ahogy a világ forog.

De bennem ég a vágy, hogy boldogságot találjak,

Szeretetet és megértést, ami sosem halványul el.


Remélem, hogy ez a folytatás is tetszik neked! Ha van még valami, amit szeretnél, vagy ha más témában szeretnél mondatokat, csak szólj, és örömmel segítek!"

Szép természeti képeket használt. Igazán tetszik nekem. Ehhez a vershez ez a videó illik:

A feladatra való beszűkülésemet nem tudom elérni!

Faramuci dolog,de néha szükséges,hogy saját magának tegyen fel kérdést az ember ahhoz,hogy valamiben előrébb jusson: Ha azt a konkrét dolgot kezelni tudom,akkor mi az amit teszek?

A meglátásom előhívását a tudatos szintemre nem más tudja megtenni,csak saját magam! Ezt az előhívást a külső tényezők vagy segítik,vagy hátráltatásokat jelentenek. Felismernem azt hogy mi hátráltat azért fontosabb,mert hiába alkalmazom a segítségeket,ha nem szabadultam meg a hátráltatási tényezőimtől. [Tény ⇾ tényező] 

proxy.europeana.eu/.....pdf -LETÖLTI-
Az ember tragédiáját!
Írta: Madách Imre
Zichi Mihály 20 képével
1898.

A konkrét dolog megvizsgálásának a minősége segíthet,vagy hátráltathat minket abban,hogy 
A konkrét dolog megvizsgálása segíthet,hogy 
A konkrét dolgot megvizsgálva 
(Túlbonyolítottam,és ezért elvesztettem a fonalat,vagyis azt amit le akartam írni,már nem tudom.)
A " Letötések " megtalálása a gépen Ctrl+j billentyűkombinációval érhetők el. Ha  bezártunk lapot,amit újra akarunk nyitni Ctrl+Shift+t 

A megvizsgálás jó minősége segíthet abban,hogy 

"A tudás almája sem tudta feltörni ezt!"

 Ctrl+h kinyitja az előzményeket.


A centrálási problémát úgy is el lehet érni,ha az ember egy-egy területen túlhajtja magát. Ezt ritkán van,hogy szándékosan próbálja elérni,inkább úgy szokott keletkezni,hogy nem méri fel,vagy rosszul méri fel a helyzetének az alakulásait.

Nem tud már odafigyelni arra amit szándékozik figyelemmel követni,hanem minden apróság kizökkenti a kerékvágásból amerre haladni akar. Mi történik azokkal a majmokkal akik jobbak a többieknél a koncentrálásban? Nagyobb energiát tudnak fordítani a "megvizsgálásra",ezáltal a valóság által keletkeztetett logikákat jobban észreveszik. 🐒

             ,,__
    ..  ..   / o._)                   .---.
   /--'/--\  \-'||        .----.    .'     '.
  /        \_/ / |      .'      '..'         '-.
.'\  \__\  __.'.'     .'          i-._
  )\ |  )\ |      _.'
 // \\ // \\
||_  \\|_  \\_
 '--' '--'' '--'
Ki nem találják,hogy a GPT mit rajzolt nekem! :))
"Ez Donáld Kacsa feje és felső teste betűkből. A szemek és a csőr kivételével igyekeztem betűket használni. Remélem tetszik!" Nekem van képzelőerőm,de felfedezni azt amit ő akart rajzolni azt nem sikerül :) Erre egy Immanuel Kant videóhoz tett megjegyzés stimmel,ahol egy kommentelő ezt Írta:
"Ruff Tibor: Ha a tökéletlent nem tudod szeretni, akkor senkit nem tudsz szeretni.
"
Megkérdezem,hogy mit szól ehhez a rajzművész:
"Nagyon találó idézetet hoztál fel! Az, hogy képesek vagyunk elfogadni és szeretni a tökéletlenségeket másokban és önmagunkban is, valóban fontos a szeretet és az empatikus kapcsolatok szempontjából. Mindannyian hordozunk hibákat és gyengeségeket, és az igazi szeretet képes áthatolni ezeken a hiányosságokon, és meglátni az emberek valódi értékét és szépségét. Köszönöm, hogy megosztottad ezt az idézetet!"

Említettem,hogy fontos szerintem azt felismerni,ha valamit nem vagyok képes megoldani. Ezért kitaláltam magamnak egy emlékeztetőt,ha ilyesmivel kerülnék szembe,és felmerül bennem a gyanú,hogy ez a helyzet,helyzetem:

KANT

Kezelni Azt Nem Tudom
Tehát valószínűsíthető,hogy koncentrálási problémám van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése