2023. október 6., péntek

A "tehetség" megkeresése

 

kosodatemap.gakken.jp/ (A felhőkről )
Milyen magasságban hogy néznek ki.

Ez egy játék gyerekeknek,ahol gyűjtöget

Ha nem keresünk valamit,akkor csak véletlenül akadhatunk rá. Az első lépésben a lehetőségekhez képest meg kell állapítani,hogy mi az amit keresni kell. Mondjuk,hogy a jelen esetben keressük a tehetségeket:
"Szeretem a szavakat → Nyelvi tehetség
Szeretem a matematikát → matematikai tehetség
Szereti a kérdéseket → logikai tehetség
Szeretek rajzolni → vizuális és térbeli tehetség
Szeretem a zenét → Zenei tehetség
Szeretem mozgatni a testem → Fizikai tehetség
Szeretem használni a kezeimet → Kézműves tehetség
Szeretem az embereket → interperszonális készségek (kommunikációs készségek)
Szeretek egyedül lenni → Belső tehetség
Szeretem a variációkat → Természetrajzi tehetség"

20 kötelező japán iskolai szabály
Természetesen bármilyen tehetség,csak akkor tud érvényesülni,ha a "gazdája" olyan állapotban van,amiben a tehetsége kibontakozhat. A második dolog,hogy a környezete is támogatója annak,hogy a tehetség kibontakozzon. Harmadrészt kell egy társadalmi közeg,amiben a megvalósulásokat megengedik,és nem tapossák el a kinyíló "virágokat". Az egyik legnagyobb mértékben hülye közmondás az,hogy "teher alatt nő a pálma"! Nem a teher alatt fejlődik,hanem [?] ⚖

A megfelelő környezeti mértékek adnak "neki" lehetőséget arra,hogy úgy működjön,ahogyan az neki jólesik. Ha nem érzi jól magát,vagy éppen kegyetlenül szenved,akkor vagy elpusztul önmaga valóságától,vagy úgy megnyomorodik,hogy már nem lesz emberi. Mint egy gondozott növénynél,a túlpiszkálás,és az alul gondozás is helyrehozhatatlan károkat okozhat. Megtalálni azt a mértéket,ami [?]

szeged.hu/cikk/ujabb-magyar-nobel-dij-krausz-ferenc-fizikai-nobel-dijat-kapott

Pontos,precíziós méréseket végrehajtók kiváló eredményekre jutnak. Nem meglepő,hogy az igazságra törekvő pontosság ilyen nagy mértékű eredményeket ért el. Hogy az érzék,és a tehetség összefügg,azt gondolom hogy senki sem vitatja!! Mire használod az érzékedet  Kérdezem ezt azoktól akik önmaguk,és mások megsegítésére törekszenek. Mire használod az érzékedet ❓! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése