2023. október 17., kedd

Az értelem,azért elem!

 

"Az ördög Pradát visel, de Miranda Priestly is! Boldog születésnapot Meryl Streepnek, aki ma 74 éves! ✨" 2006.-s  film,s Mozi Star-nál olvasható:" Meryl Streep utánozhatatlanul profi! Tudtátok, hogy a színésznő a film előtt Clint Eastwood viselkedési vonásait tanulmányozta, hogy elég rideg és méltóságteljes legyen?" 
A kép alatt: BoxofficeMoviesScenes/community

Nem volt szándékomban,de ha már ennyit kóstolgattam  a dolgot,akkor ne maradjon videó nélkül:

Egy párdarab emoji magyarázata,habár én nem szeretem az ilyen értelmi szűkítéseket,mert ha ezeket tudni kellene,akkor annyi idő alatt már azt is leírhatnám amit nem lehet félreérteni! 
Így hogy a szabad tartalmi jelentés megszűnik,pont az értelmét veszíti. Például akartam egy barackot használni,mert más szempontból odaillett,de megnéztem ezt a hülyeséget,aztán már nem tettem. Itt is utolérhető a tudás káros hatása ❕❗🐚


Lassú zene 1 perc ismétlésével 

Mielőtt feltalálták volna az elemet 🔋,és a periódusos (periódus) rendszer elemeit,is volt értelem. Ezeket nem kérdőjelezi meg senki hogy elemek,na de az értelem,az miért elem? Mostanság sokszor eszembe jut az a,nem olvasott,hanem belőlem kibuggyanó következtetés,hogy: 

Az emberi nyelv azért keletkezhetett,hogy egyik ember megértesse mással,hogy mit akar,tehát a hangjával "irányíthassa".

Ezért nagy hátrányuk lehet azoknak,akik önként,vagy rájuk kényszerítetten csendben vannak 🙊
A társadalmakban lévő viszonyok kialakulása is függ,egészen a   családtól,a "nagypolitikáig" azon,hogy kiknek a "hangját" nyomják el,és kik azok akikét felerősítik 🔊 Ezzel a "jelenlegi helyzettel" lehet elégedettnek lenni azoknak akiknek a "hangja" érvényesül. 

L.M. = Logikai Megoldás  Szerintem ezért elem az értelem 😃
Kép a completetenders.com/ -ról
Alatta: Az Aghori útja az, hogy megteszi azt, amit természetesen ijesztőnek vagy tabunak tartanak, és átváltoztatják Isten isteni szubsztanciájává, vagy Shivává." (26 perces videó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése